Monday 10 February 2014

Back to the old hobby !!

Assalamualaikum...

Hi! Lama x update entry nie.. Almaklumlah, sejak berkerjaya nie busy sikit.. huhu.. Opsttt terlebih sudah..

Xde pe benda pun sebenarnya story yang best.. Tapi aku tetap nak post entry n share ngan korang.. haha.. Kesengalan sudah..

Huhu nie la kesengalan bila di ofis..

Okey, aku nak share ngan korang yang aku dah beli buku nie.. huhu.. "Cerita Cinta AHMAD AMMAR".. Dah lama xmembaca nie.. Back to the old hobby.. Bila dah membaca xingat ape dah.. huhu.. Rindu plak moment time study.. Membaca sama2 roomate sampai ke subuh.. Time tu memang jadi burung hantu la.. Malam berjaga, siang membuta.. haha



Okey, start story "Cerita Cinta AHMAD AMMAR".. Memang menyentuh hati dan perasaan aku bila baca buku nie.. Tarasa kehilangannya seorang "Tokoh Muda" yang baru memulakan perjuangan, tetapi berhenti kerana telah dijemput oleh PenciptaNya.. Allahhuakbar..!! Seorang anak muda yang baru berumur 20 tahun tetapi kotak pemikirannya melangkaui umurnya dan anak muda yang mencintai tamadun dunia.. Aku bangga giler arr dengan parent Ahmad Ammar sebab sangat cekal dan terima akan kehilangan anak lelaki tunggal yang sangat dikasihi. Ibu Ahmad Ammar berkata "dia redha kehilangan Ammar kerana Ammar pergi bertemu PenciptaNya dalam keadaan syahid dan sempurna". Allahhuakbar..!! Sungguh luhur hati seorang ibu..

Tak dapat aku luahkan dengan kata2. Jika sahabat2 sekalian mahu tahu lebih lanjut tentang Tokoh Muda Islam ini, bolehlah dapatkan naskah ini di buku.karangkraf.com

Nie antara koleksi buku terbaru aku.. huhu

Wasalam..

Thank you 4 reading!


2 comments:

  1. like like like like..murni sungguh hati orang yang bace buku2 cenggini
    (-_-) rase segan pula..huhu

    ReplyDelete
  2. huhu buat pe nk segan.. kita sama je. cetek ilmu.. hihi

    ReplyDelete